Brev:
Vil hverken amme eller have flaske om dagen
8. december 2008
Alder:
7 mdr.
Vil hverken amme eller have flaske om dagen
Hej Helen
Jeg skrev til dig den anden dag ang. min søn på 7 mdr. som ikke får mælk nok.
Du svarede at han enten skal amme eller have flaske mindst 4 gange om dagen. Udover mme i grød. Han VIL kun amme 1-3 gange om dagen. Det er aften og morgen.
Men problemet er jo at han bare ikke vil hverken amme, eller have flaske i løbet af dagen. Når jeg prøver at amme, så er det at han bare bider mig og vender hovedet væk, når han ikke vil have noget.
Og nu er han begyndt at nægte at drikke af kop. Det er jo nok fordi jeg har prøvet så meget på at han skal drikke noget mme.
Han har aldrig kunnet finde ud af, hverken at bruge sut eller tage flaske. Jeg har prøvet mange gange.
Hilsen Mette.